Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

Handelsbetingelser for my-phoneshop.dk for privatkunder og firmaer, herunder institutioner.

My-phoneshop.dk er ejet af:

Myphoneshop ApS
Vallensbækvej 22A
2605 Brøndby
Telefon: 88202700
Mail: kontakt@my-phoneshop.dk

CVR: 30572432
Bankforbindelse: Nordea 2191 0741268167
Etableringsår 2007

Indhold:
> Persondatapolitik
> Køb hos my-phoneshop.dk
> Priser, kontrakter og levering
> Salg generelt
> Bestilling af Forsikring gennem USG Danmark
> Afbestilling
> Ordrebekræftelse
> Betaling
> Fortrydelsesret
> Reklamationsret
> Klageadgang
> Tvivlsspørgsmål
> Momsrefusion
> Særlige bestemmelser for erhvervsdrivende


Handelsbetingelser for reparationer

Indhold:
> Generelle oplysninger
> Sådan bestiller du en reparation på my-phoneshop.dk
> Bertaling
> Levering
> Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)
> Ydelser undtaget fortrydelsesretten
> Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)
> Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)
> Klageadgang

 


PERSONDATAPOLITIK
For at du kan indgå aftale med os på my-phoneshop.dk, har vi brug for følgende oplysninger: 

Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mail adresse 

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Myphoneshop ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.   

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.  


Direktøren og medarbejdere i kundeservice for Myphoneshop ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig. 

Den dataansvarlige på my-phoneshop.dk er Direktør Thomas Arentoft 

Oplysninger afgivet til my-phoneshop.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Ved tilmelding til nyhedsbrev registrerer vi din opgivne mailadresse. E-mailadressen videregives ikke til andre.


Som registreret hos Myphoneshop ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Myphoneshop ApS via e-mail kontakt@my-phoneshop.dk.

BØRN OG UNGE UNDER 18 ÅR
Du skal være fyldt 18 år for at handle på my-phoneshop.dk – er du under 18 år skal du have samtykke fra dine forældre.

Når du betaler med kreditaftale, skal du indtaste fødselsdato, så vi sikrer, at du er over 18 år. Er du under 18 år skal aftalen indgås af en forælder.
 

En aftale kan altid let annulleres af en forælder, hvis det skulle vise sig, at den er blevet indgået af et barn eller en person under 18 år

KØB HOS MY-PHONESHOP.DK
Købet gælder i det øjeblik du som kunde modtager en ordrebekræftelse fra my-phoneshop.dk

PRISER, KONTRAKTER OG LEVERING
Alle priser er inkl. 25 % moms på privat siden og ekskl. moms på erhvervs siden. Den aktuelle side er tydeligt angivet oppe i venstre hjørne. Priserne er kun gældende indenfor Danmarks grænser, ekskl. Færøerne og Grønland. Alle kontrakter indgås på dansk.

Når du afgiver en bestilling på My-phoneshop.dk, modtager du en ordrebekræftelse der bekræfter at vi har modtaget din bestilling. Bestiller du på hverdage inden kl. 15.00, tilstræber vi at afsende varen samme dag. Når vi ekspederer din bestilling vil du modtage en ny mail med forsendelsesnummer, såfremt din forsendelse sendes som en pakke.

For at få din vare leveret skal du betale fragt Du kan vælge af få din ordre leveret på følgende måde:

GLS:
- Til en valgfri pakkeshop – 29 DKK
- Til en erhvervsadresse – 29 DKK

Post Danmark:
- Til en valgfri Postbutik eller døgnbox – 29 DKK
- Til en erhvervsadresse – 29 DKK
- Med omdeling til en privatadresse – 49 DKK

Leveringstiden er 1 – 4 hverdage. Den forventede leveringstid fremgår på det enkelte produkt, Bestiller du varer med en forventet leveringstid på 1 – 2 hverdage sammen med varer med en forventet leveringstid på 2 – 4 hverdage, bliver din ordre sendt som en samlet levering. Det vil sige at det er den længst angivne leveringstid der er gældende.

SALG GENERELT
Den angivne pris ved bestillingstidspunktet, er den gældende bestillingspris. Afhentningsvarer faktureres til den aktuelle pris på bestillingstidspunktet, og prisen ændres ikke hverken ved prisfald eller stigning.

BESTILLING AF FORSIKRING GENNEM USG DANMARK:
- Fortrydelsesret

Fra købsdatoen af forsikringen er der 14 dages fortrydelsesret for tegnet forsikring.

- Aftaleparter
Ved køb af en forsikring indgår du aftale med USG DANMARK (CVR NR.: 18850508). My-phoneshop.dk (Myphoneshop ApS) agerer alene som formidler - og ikke som din aftalepart.
Det betyder bl.a., at du i forhold til forsikringen ingen rettigheder og pligter har i forhold til Myphoneshop ApS.
Al kontakt skal derfor ske til USG DANMARK.
Du bør derfor læse deres forsikringsbetingelser. Se de komplette forsikringsbetingelser her.


Videregivelse af dine persondata

Når vi har modtaget din ordre, bestilles forsikringen hos USG DANMARK, der sender policen direkte til dig.

I den forbindelse videregiver vi følgende oplysninger om dig, til USG Danmark:

Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mailadresse

AFBESTILLING
Ønsker du at afbestille eller annullere en allerede afgivet bestilling, skal du sende en e-mail til kontakt@my-phoneshop.dk, mærket med "Afbestilling" i emnefeltet. I mailen bedes du oplyse det navn bestillingen er foretaget i, samt ordrenummeret. Du kan også blot returnere den tilsendte ordrebekræftelse, med mærket "Afbestilling" i emnefeltet. Afbestilling skal ske hurtigst muligt, og senest samme dag kl. 15.00, for at vi kan nå at stoppe din bestilling. Afbestiller du senere end kl. 15.00, skal i stedet benytte din fortrydelsesret.

ORDREBEKRÆFTELSE
Det er ikke muligt, at se tidligere ordrer ved login på websitet hvis du handler som ”gæst”.

Hvis du ønsker, at modtage en kopi af din ordrebekræftelse, skal du sende en mail til kontakt@my-phoneshop.dk

Opretter du en gratis konto i forbindelse med din ordre, har du adgang til at logge ind på my-phoneshop.dk og se dine ordrebekræftelse.  

My-phoneshop.dk opbevarer selve ordrebekræftelsen efter den er fremsendt til kunden.

BETALING
De mulige betalingsmåder er som minimum: 

 - Dankort

- VisaDankort

- eDankort

- Visa

- Visa Electron

- Mastercard

- Maestrocard

- Fakturabetaling (gennem ViaBill)

- EAN fakturering (kun erhverv)

- Efter aftale (kun erhverv)

 Betalingsmåde ´EFTER AFTALE´ kan kun benyttes af virksomheder og offentlige institutioner, og kun såfremt der i forvejen har opnået en betalingsaftale med my-phoneshop.dk.

Der tages ikke gebyr ved betaling på my-phoneshop.dk. 

Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra my-phoneshop.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Betingelserne for betaling med Viabill:
Ved køb med Viabill faktura vil du først modtage dine varer, og herefter har du en betalingsfrist på 14 dage. Aftalen om betaling hos Viabill bortfalder, når et køb fortrydes, jf. forbrugeraftalelovens § 26. For fuldstændig information om Viabills vilkår og betingelser for køb med faktura, klik her:

Viabill gennemgår og vurderer oplysningerne angivet af forbrugeren, og ved berettigede anledninger udveksler Viabill oplysningerne med andre kreditoplysningsbureauer (kreditcheck). Hvis resultatet af kreditchecket ikke er tilfredsstillende, kan Viabill nægte kunden at benytte denne betalingsform og henvise til andre betalingsformer. Dine personoplysninger behandles i overensstemmelse med databeskyttelsesloven (persondataloven) og videregives ikke til tredjemand med henblik på marketingsformål.  For yderligere information om Viabill besøg www.viabill.dk. Her kan du også læse mere om Viabills beskyttelse af personoplysninger.

 

Viabill finansierer køb op til 2.000 kr. Beløb over 2.000 kr. finansieres i samarbejde med SparXpress.

FORTRYDELSESRET

I forbrugerkøb hvor bestillingen er foretaget via internettet, har du 14 dages fuld fortrydelsesret.

Fortryder du dit køb på My-Phoneshop.dk har du 14 dages fuld fortrydelsesret, beregnet fra det tidspunkt du modtager varen. I henhold til Forbrugeraftaleloven skal du inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om at du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret, dette gøres enten pr. mail eller telefonisk. Du kan ikke fortryde dit køb ved at nægte modtagelse af forsendelsen, men skal give os udtrykkeligt meddelelse om dette.

Du har mulighed for at anvende denne standard fortrydelsesformular, hvis du fortryder dit køb.

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du har mulighed for at prøve varen på samme måde som du ville kunne i en fysisk butik uden at dette medfører værdiforringelse af produktet. Al brug ud over dette, eller hvis varen har synlige mærker efter at være håndteret anderledes end det beskrevne, vil medføre at den ikke kan tages retur til den fulde salgspris, da den dermed vil blive betegnet som brugt. Ved returnering af en brugt vare får du kun dele eller intet af salgsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. Brugte varers handelsmæssige værdi vurderes individuelt fra sag til sag.

Det vil sige at du har mulighed for at prøve varen på samme måde som i en fysisk butik, altså prøve den uden at tage den egentligt i brug, uden at dette medfører værdiforringelse. I tilfælde af værdiforringelse som du hæfter for, vil dette blive modregnet i salgsbeløbet der returneres.

Er varen bestilt og leveret med intakt originalemballage (mærket med "Blister" eller "Salgsæske") vil denne anses som en del af varens væsentlige værdi og skal sendes med retur, da manglende original emballage kan medføre en forringelse af varens handelsmæssige værdi.

Varer der returneres skal ledsages af faktura eller fakturakopi og leveres uden omkostninger for my-phoneshop.dk.

Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Har du betalt via bankoverførsel, bedes du oplyse registerings- og kontonummer, som vi kan returnere beløbet til.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

My-Phoneshop
Vallensbækvej 22A
2605 Brøndby

Du kan også fortryde købet ved at give tydelig meddelelse og aflevere den personligt på ovenstående adresse, mod forudgående aftale.

Specielt for mobiltelefoner og tablets:
Udgangspunktet for at fortryde køb af en mobiltelefon eller tablet er, at den skal returneres uden at salgsværdien formindskes. Dermed skal den komplette salgsæske med alt tilbehør altid medfølge ved returnering. Ridser og andre skader på telefonen eller skærmen vil medføre at telefonen har lidt en værdiforringelse, og at det fulde salgsbeløb ikke kan tilbagebetales. Vi anbefaler derfor at du altid lader den film der sidder på skærmen og evt. bagcover blive siddende, indtil du har besluttet om du vil beholde telefonen eller tablet'en.

Har du købt mere end én vare og fortryder dele af købet, refunderes fragtomkostninger ikke.

Varer der returneres uden betalt fragt eller porto, eller sendt pr efterkrav, afvises af my-phoneshop.dk. 

Du kan også bytte til anden vare, her er proceduren den samme: send varen retur, vedlagt seddel med hvad du ønsker i stedet.

Omkostningerne til returnering afholder du som køber, ligesom du bærer ansvaret for at de returnerede varer kommer frem til os. Derfor anbefaler vi at du sender dem retur som pakke, eller som anbefalet brev, så du har dokumentation for at varen er sendt retur og har mulighed for at spore forsendelsen. Du har også mulighed for at returnere forsendelsen som maksibrev, men skal være opmærksom på at du dermed ikke har mulighed for at spore forsendelsen, eller dokumentere at den er afsendt. Vælger du at returnere forsendelsen som pakke, koster dette typisk ca. 80 kr., et maksibrev koster fra 6,50 kr. - 49 kr.

 BEMÆRK! VARER UNDTAGET FRA FORTRYDELSESRETTEN:

 
- Levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg, er undtaget fra fortrydelsesretten.
- Levering af digitalt indhold, som ikke leveres på et fysisk medium, hvis udførelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse af, at vedkommende dermed mister sin fortrydelsesret.

REKLAMATIONSRET
Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

Som forbruger har du 2 års reklamationsret efter at varen er modtaget, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger naturligvis at reklamationen er berettiget.

Der gives efter købeloven en reklamationsret i 24 måneder på alle varer. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet, som er opstået indtil 24 måneder efter købet. Det er dog en forudsætning at disse mangler, ikke er opstået som følge af din fejlagtige brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen. Du skal reklamere inden rimelig tid efter du har konstateret manglen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Udgangspunktet for reklamationsretten er at man i de første 6 måneder efter købet formoder at eventuelle fejl eller mangler var tilstede på købstidspunktet, i måned 7 - 24 skal forbrugeren sandsynliggøre at opståede fejl og mangler var tilstedet på købstidspunktet.

Anvendelse af reklamationsretten
Reklamation angående fejl og mangler skal meddeles my-phoneshop.dk inden rimelig tid efter manglen er konstateret. Du opfordres derfor til, at afgive erklæring omkring produktets fejl eller mangel i forbindelse med reklamationen, idet undladelse kan betyde en forlængelse af afhjælpningsprocessen grundet fejlsøgning. Du kan reklamere ved at returnere den defekte vare pr. post til vores adresse.

My-Phoneshop
Vallensbækvej 22A
2605 Brøndby


Varer der ikke indgår under reklamationsretten og/eller modtages uden forsvarlig emballage, vil blive omemballeret og der vil blive opkrævet et beløb svarende til my-phoneshops.dk´s udgifter til nødvendig og forsvarlig emballering.

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Varer der returneres på efterkrav eller som sendes uden porto nægtes modtaget af my-phoneshop.dk. Ved reklamation anbefaler vi at du kontakter os telefonisk eller pr. mail, for at få tilsendt en pakkelabel, der dækker fragtomkostningerne.

Tilbagesendte varer som ikke indeholder fejl
Ved kundens returnering af defekte eller forkerte varer til my-phoneshop.dk, hvor fejl eller defekt, defineret og angivet af kunden, ikke konstateres, vil varen blive tilbagesendt til kunden inklusiv et testgebyr på 250 kr. Testgebyret beregnes på baggrund af tid forbrugt i forbindelse med test og fejlsøgning, eller det gebyr vi påføres af eksternt værksted. My-phoneshop.dk forbeholder sig retten til at opkræve dette gebyr og forsendelsesomkostninger pr. efterkrav, såfremt der ikke foreligger en kreditaftale.

Medsendes der tilbehør, skal antal og produktbeskrivelse medfølge. Varer bør returneres med en fakturakopi hvor købstidspunktet for det reklamerede produkt fremgår, da varen ellers vil blive henlagt indtil der foreligger fakturakopi og evt. fejlmeddelelse på produktet. Varer der ikke indgår under reklamationsretten og som modtages uden forsvarlig emballage, vil blive omemballeret og der vil blive et opkrævet et beløb svarende til vores udgifter til nødvendig og forsvarlig emballage.

Forsvarlig returnering
Alle produkter, der returneres til my-phoneshop.dk skal være forsvarligt indpakket. Ved mobiltelefoner, pc’ere  m.v. skal disse sendes tilbage i en kasse eller lignende. Skade som følge af mangelfuld emballering kan medføre, at dine rettigheder bortfalder. My-phoneshop.dk anbefaler, at varen returneres via Post Danmark, og at varen sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken i Post Danmarks system og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til my-phoneshop.dk. Yderligere har du mulighed for, at kunne efterlyse pakken såfremt udlevering ikke har fundet sted. Alle produkter, der modtages fra my-phoneshop.dk indpakket i antistatisk materiale, skal ifald de returneres, være indpakket i tilsvarende antistatisk materiale. Sker dette ikke, kan varen tage skade, hvilket kan resultere i bortfald af dine rettigheder.


KLAGEADGANG
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til kontakt@my-phoneshop.dk eller telefon 88202700.

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Forbrugerklagenævne http://www.kfst.dk/, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

TVIVLSSPØRGSMÅL?
Såfremt der måtte opstå tvivlsspørgsmål, anbefaler my-phoneshop.dk, at du retter henvendelse til kontakt@my-phoneshop.dk, eller ringer til os på telefon 88 20 27 00

MOMSREFUSION
Der ydes kun momsrefusion på varer der leveres direkte til et ikke-EU land. Ved levering til en adresse i EU hvor varen senere af køber udføres til steder udenfor EU, ydes der ikke momsrefusion.

Undtagelser er:

Levering til Feltpost
Danida
UN / FAO
IAPSO

SÆRLIGE BESTEMMELSER FOR ERHVERVSDRIVENDE
Der gælder de samme salgsbetingelser som for forbrugere, dog med følgende modifikation:

- Der er ingen fortrydelsesret for erhvervsdrivende

-Der gælder 1 års reklamationsret fra oprindelig fakturadato.

- Ombytning eller reparation medfører ikke, at der løber en ny 1 års reklamationsperiode

- MyPhoneshop ApS forbeholder sig ejendomsretten til varer købt på kredit, indtil den fulde købesum er erlagt

- Alle omkostninger i forbindelse med håndhævelse af ejendomsforbeholdet påhviler køberen. Der påløber renter fra forfaldsdatoen med 1% pr. påbegyndt måned.

- Ved brug af reklamationsretten skal køber selv stå for forsendelsen af produktet, herunder forsendelsesomkostningerne.

- Afvises en reklamation af værkstedet pålægges et gebyr på 300 kr. ekskl. moms for håndtering af sagen. Er produktet der reklameres over sendt direkte til værkstedet, opkræver MyPhoneshop intet håndteringsgebyr

Definationen er en erhvervsdrivende er, at der på fakturaadressen er registreret virksomhed eller filial af virksomhed jf. Det Centrale Virksomhedsregister.

 

 


 

Handelsbetingelser for reparationer

 

 

Generelle oplysninger

Myphoneshop ApS
Vallensbækvej 22A
2605 Brøndby
Telefon: 88202700
Mail: kontakt@my-phoneshop.dk

CVR: 30572432
Etableringsår 2007

 

Sådan bestiller du en reparation på my-phoneshop.dk:

- Find den reparation du vil købe
- Klik på ”Køb Nu” knappen
- Klik på ”Gå til kurven” knappen i det vindue der åbner
- Indtast dine personlige oplysninger
- Vælg den leveringsmetode du ønsker vi returnerer telefonen med
- Vælg betalingsmetode
- Accepter vores handelsvilkår og persondatapolitik
- Klik på ”Til betaling” knappen
- Gennemfør betaling
- Udskriv den ordrebekræftelse du modtager pr mail, eller kvitteringssiden
- Pak telefonen forsvarligt ind, vedlæg ordrebekræftelsen eller kvitteringssiden med dit ordrenummer, og send den som pakke til vores adresse:

My-Phoneshop
Vallensbækvej 22A
2605 Brøndby

Du afholder selv fragtomkostninger til vores adresse, og returfragten er inkluderet i den samlede pris.

 

Betaling

De mulige betalingsmåder er som minimum: 

- Dankort

- VisaDankort

- eDankort

- Visa

- Visa Electron

- Mastercard

- Maestrocard

-Bankoverførsel – Efter aftale med kundeservice (Bemærk: Bankoverførsel er ikke omfattet af indsigelsesordningen)

- Fakturabetaling (gennem ViaBill)

- EAN fakturering (kun erhverv)

- Efter aftale (kun erhverv)

Betalingsmåde ´EFTER AFTALE´ kan kun benyttes af virksomheder og offentlige institutioner, og kun såfremt der i forvejen har opnået en betalingsaftale med my-phoneshop.dk.

Der tages ikke gebyr ved betaling på my-phoneshop.dk. 

Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra my-phoneshop.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

 

Betingelserne for betaling med Viabill:
Ved køb med Viabill faktura vil du først modtage dine varer, og herefter har du en betalingsfrist på 14 dage. Aftalen om betaling hos Viabill bortfalder, når et køb fortrydes, jf. forbrugeraftalelovens § 26. For fuldstændig information om Viabills vilkår og betingelser for køb med faktura, klik her

Viabill gennemgår og vurderer oplysningerne angivet af forbrugeren, og ved berettigede anledninger udveksler Viabill oplysningerne med andre kreditoplysningsbureauer (kreditcheck). Hvis resultatet af kreditchecket ikke er tilfredsstillende, kan Viabill nægte kunden at benytte denne betalingsform og henvise til andre betalingsformer. Dine personoplysninger behandles i overensstemmelse med databeskyttelsesloven (persondataloven) og videregives ikke til tredjemand med henblik på marketingsformål.  For yderligere information om Viabill besøg www.viabill.dk. Her (indsæt link) kan du også læse mere om Viabills beskyttelse af personoplysninger.

Levering

Du kan vælge af få din reparerede enhed leveret på følgende måde:

GLS:
- Til en valgfri pakkeshop – 29 DKK
- Til en erhvervsadresse – 29 DKK

Post Danmark:
- Til en valgfri Postbutik eller døgnbox – 29 DKK
- Til en erhvervsadresse – 29 DKK
- Med omdeling til en privatadresse – 49 DKK

Leveringstiden er 1 – 2 hverdage, fra vi modtager din enhed.

 

Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)
Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fristen løber fra den dag, aftalen blev indgået. Hvis du ønsker at få ydelsen leveret før fristen udløber, kan du give dit udtrykkelige forudgående samtykke til, at leveringen begyndes, og at fristen stopper, når ydelsen er fuldt leveret.

 

I praksis betyder det, at din fortrydelsesfrist udløber, når ydelsen er fuldt leveret. Du bevarer altså din fortrydelsesret, mens arbejdet eller leveringen står på.

 

Har du givet dit samtykke til, at arbejdet eller leveringen kan gå i gang, men du alligevel ønsker at benytte din fortrydelsesret, skal du dog være opmærksom på, at vi vil opkræve en rimelig betaling, for det arbejde, der allerede er leveret.

 

Du skal inden 14 dage fra aftalens indgåelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved at sende en mail til kontakt@my-phoneshop.dk. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.  Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende den til os. Den finder du medsendt din ordrebekræftelse og nederst i dette dokument/her (indsæt link til standardfortrydelsesformular)

 

Ydelser undtaget fortrydelsesretten

Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:

                                                                                                                     

  1. Udførte ikkefinansielle tjeneste, hvis leveringen af tjenesteydelsen er påbegyndt med forbrugerens forud udtrykkelige samtykke og anerkendelse af, at fortrydelsesretten ophører, når tjenesteydelsen er fuldt udført.

 

 Tilbagebetaling af købsbeløbet

 Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage]. Har du givet dit samtykke til, at arbejdet eller leveringen kan gå i gang, men du alligevel ønsker at benytte din fortrydelsesret, skal du dog være opmærksom på, at vi vil opkræve de rimelige omkostninger, for det arbejde, der allerede er leveret.

Vi refunderer beløbet til dig uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

 

Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

Hvis du ikke er tilfreds med tjenesteydelsen kan du kontakte os på mail kontakt@my-phoneshop.dk.

Som udgangspunkt har du ikke 2 års reklamationsret, da det er en tjenesteydelse. Derfor bedes du med det samme kontakte os, hvis du oplever problemer.

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)
For at du kan indgå aftale med os på my-phoneshop.dk, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn 

Adresse 

Telefonnummer 

E-mail adresse 

 

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

 

Personoplysningerne registreres hos Myphoneshop ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.  

 

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.  

 

Direktøren og medarbejdere i kundeservice for Myphoneshop ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
 

Den dataansvarlige på my-phoneshop.dk er Direktør Thomas Arentoft  

 

Oplysninger afgivet til my-phoneshop.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

OBS! Hvis I har en aftale med eksempelvis et anmeldelsessite vil det betegnes som, at der videregives oplysninger til tredjemand. Det skal I oplyse om her, og angive hvem I videregiver oplysningerne til.

 

Som registreret hos Myphoneshop ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Myphoneshop ApS via e-mail kontakt@my-phoneshop.dk.

 

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til kontakt@my-phoneshop.dk eller telefon 88202700.

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Forbrugerklagenævnet http://www.kfst.dk/, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.