Kundeservice: 88202700

Kundeservice: 88202700

Hvordan returnerer jeg en vare?

Har du fortrudt et køb og ønsker at returenere et eller flere produkter, skal du sende det eller dem til:

My-Phoneshop
Vallensbækvej 22A
2605 Brøndby

Husk at du har 30 dages fortrydelsesret når du handler på My-Phoneshop.dk

Vedlæg meget gerne en kopi af din ordrebekræftelse eller faktura, så vi hurtigt kan lokalisere din ordre, og dermed hurtigere klare det praktiske i forbindelse med returneringen.

Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. 

Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering til dig, til den er modtaget hos My-Phoneshop.dk.  Ved returnering skal du vælge en forsendelsesform med levering på vores adresse. Vi afhenter ikke pakker sendt uden omdeling, ligesom vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.

Vi anbefaler at du returnerer din ordre som pakke, eller anbefalet post, da du dermed har mulighed for at spore forsendelsen indtil vi har kvitteret for modtagelsen.

Så snart vi modtager forsendelsen, bliver kreditreringen foretaget. Beløbet bliver tilbageført til det betalingskort, der er anvendt i forbindelse med bestillingen.

 

Skal jeg kontakte jer først?

Nej, det behøver du ikke. Hvis du blot vedlægger en seddel hvor du skriver at du ønsker at returnere produktet, og sikrer dig at dit ordrenummer også fremgår, er det nok til at vi kan håndtere returneringen.

 

Kan jeg returnere i jeres butik?

Ja, det kan du sagtens, Du skal dog være opmærksom på butikkens åbningstider der er:

Mandag - torsdag: kl. 8.30 - 16.30
Fredag: kl. 8.30 - 16.00
Lørdag og søndag: lukket

 

Hvordan reklamerer jeg over et produkt?

Hvis du ønsker at reklamere over et produkt, er du meget velkommen til at ringe til vores flinke medarbejdere i kundeservice på telefon 88202700, eller sende en mail til kontakt@my-phoneshop.dk. Så finder vi sammen en løsning på din reklamation. Hvis du skriver til os, må du meget gerne oplyse dit ordre- eller fakturanummer. Så kan vi hurtig finde din ordre, og dermed give hurtigere svar.

 

Jeg ønsker at bytte et produkt jeg har købt. Hvordan gør jeg?

Hvis du har købt et produkt der viser sig ikke at passe til den model du har, eller hvis du af andre årsager gerne vil bytte det til noget andet, skal du også ringe til vores kundeservice på telefon 88202700, eller sende en mail til kontakt@my-phoneshop.dk. Du må meget gerne oplyse dit ordrenummer, og hvis du ved hvilket produkt du gerne vil ombytte det til, må du også meget gerne skrive dette. Eventuelt med et link til produktet.

 

Har du spørgsmål til dette, eller andet, er du meget velkommen til at ringe eller skrive til os. Vi sidder ved telefonerne Mandag - torsdag: 9.00 - 16.30 og fredag: 9.00 - 16.00